2015年7月20日星期一

2015 Cebu 宿霧 - 食潛睡 (上)

為何懶人突然急急忙忙寫完東北馬拉松之旅?因為相隔不夠兩個月又走到宿霧來個食潛睡之旅,想寫新文當然要先完成舊文,免得舊文爛尾

是次食潛睡之旅入住的resort - MICABANA RESORT,無論地點及食宿都一流。

地點:距離機場只需約15分鐘車程,不像波塞羅拉及阿尼洛,要先坐三小時車再一小時船。
出船位置:潮漲時可用私家碼頭,潮退時用公眾碼頭,公眾碼頭距離resort約5分鐘腳程。




房間:
實而不華,空調充足沒停電,床舒適,房裡沒多餘擺設,但有貼心用品。
電視對潛水員來說只是裝飾品,唯一的用處是電視後的充電插頭。這裡房內沒有電視,但竟然有拖板 (電源板)!!好了,電話,相機,手電筒,閃燈可同時充電了。

潛水過後最討厭就是房間只有兩個掛牆衣架,晾曬泳衣時房間地板全濕...這裡有移動式衣架及大量衣架,可推到浴室中使用,就不怕防曬衣及泳衣弄濕房間。
浴室裡還有水桶,可以清洗潛水及攝影器材!老闆絕對有細心想過潛水員房裡應有的用品!

設施:
有位置清洗及晾曬重型器材,有泳池,有沙灘椅,有餐廳。


說到餐廳,不得不提幾日以來的伙食,實在喜出望外。
無論是早餐的餐肉雞蛋麵或通粉或雞粥,抑或是午餐的雜菜,咖喱雞,炒粉絲,炸魷魚圈,豬手,韓式紫菜圈,蛋餅,炸豬扒,等等...全都合胃口。


晚餐的火鍋簡直犯規。咇!!石頭魚,星班,大蝦,大蜆,豬腩片等等全都超好吃,
最過份的是那枝瀨尿蝦(蝦蛄) 刺身,鮮甜,爽口,Q彈有嚼勁,有點像牡丹蝦的甜但更鮮。

除了於resort的餐廳吃飯,還安排到小島上吃海鮮去。即買再由店家(即島民)即煮。

大大枝的斑馬瀨尿蝦,蝦膏多得滿瀉 (但肉質稍遜);琵琶蝦和大肉蟹,肉質夠Q彈又鮮甜;鮑魚嫩滑,醬汁惹味配飯一流;跳螺和大蜆,鮮得無話可說,但煮得有點過火,太過有嚼勁有點難咬。

每天都吃海鮮嗎?再好吃都受不了吧?!當然不會每天都吃海鮮!!
除了海鮮外,還吃過日本菜,韓式燒烤,還有西班牙菜!


日本菜:質素當然不及日本當地,但性價比絕對合格。


韓式燒烤:烤豬腩片超好吃,烤肉當然要配啤酒,大塊肉大啖酒,喝了約三十瓶?啤酒,還以為這頓超支,但結帳後價錢是想不到的便宜!!錯,更正,是超便宜。

西班牙菜:pizza,意大利利麵,海鮮墨魚飯,每樣都好吃。

這次宿霧之旅的伙食簡直令人又愛又恨。
大塊肉大啖海鮮喝啤酒兼每餐不同菜式,貪吃鬼豈會不愛!
如此好吃多變,哪有恨的道理?!那麼多美食,回家後腰間的游泳圈比出發前還要大一圈,恨從哪裡來不用再多說明吧...

潛友,何時再來一次宿霧食潛睡?

7 則留言 :

  1. 突然都好想玩下潛水, 但對於從不懂的人去呢度適合嗎? 應該問難嗎?
    咁多美食消費高嗎? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 宿霧機票唔貴, 落機後唔使幾個鐘幾個鐘船就到resort, 如果搵到間有良心包接送包食宿包玩既resort, 霧宿真係去得過!
      未玩過潛水的話, 可以去試下玩體驗潛水,只要唔怕水, 識英文, 有專人帶領之下應該無難度!

      之前未去過宿霧, 一直以為全部高消費劏遊客, 但原來美食一啲都唔貴!!

      刪除
  2. HI 如果係第一次去, 想去浮潛睇石斑多種類既魚 釣魚 水上活動 食海鮮甘 去8日7夜 其實住島還是市中心就OK?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我只係去過一次宿霧, 住島定市中心邊樣好啲真係唔肯定
      但肯定既係, 浮潛唔會多石斑

      刪除
  3. 當初你係點搵去呢度架 因為我未去過 上網睇甘耐都係出名個幾個島 薄何島個d 但好壞參半 好苦惱

    回覆刪除
  4. 我上網搵5到你住個間resort 啊 有無中文名 or 地址啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 間resort無中文名, 向Hilton Port 附近, 如果唔係潛水只係普通渡假, 唔建議住呢間

      刪除