2012年2月8日星期三

神屋流博多道場

想食好嘢又無訂位,放工即刻碌去即場walk-in摶吓有無位,lucky,bar枱有位有得喫。


望到餐牌,好多嘢都好想喫,呢期鰤魚當造,點咗餐牌上面既推介 - 鰤魚刺身$88。
個樣望落相當油潤有光澤,唔似小小個荷包又乾又灰;
肉紋油花清楚分明,食落彈牙爽口美味,唔錯;不過小小呢挺窮鬼,$88得5塊,試過算囉



咁大個備長炭爐响樹,當然要試吓呢度既串燒喇!
雜錦串燒118有5串,但無得揀,師傅俾咩就俾咩,是但喇,唔係C就得。
師傅拎住啲串燒响兩隻蝗蟲前面翻來翻去,陣陣炭燒香味飄過嚟,引得兩個坐BAR枱既蝗蟲口水直流 。



是日雜錦串燒有:雞軟骨,煙肉包毛茄,魷魚,雞肉,雞翼 。
煙肉夠肥帶鹹,毛茄燒完都唔乾,帶丁丁滑溜,好味;雞軟骨少鹹多脆,送啤酒一流;
魷魚普通;
雞翼同雞肉一般過一般,雞翼都仲有肥皮,但燒得唔夠香脆,鹽花多點會好味啲,雞肉無味唔好食 。


南蠻炸雞(大)$58:貌似香脆但唔脆,咬落腍腍既口感,小小即刻想放棄,但 $58 既炸雞,都要喫喇!
咬深啲....咦?有肉汁,仲幾好味喎,點啲沙律醬,正!喂!好嘢嚟喎,即刻喫多兩舊!!!
呢舊唔脆既炸雞,好味過頭先啲串燒雞好多 。


跟住,主角出場喇!!博多牛腸鍋(蕃茄湯底)$168 。
牛腸鍋凍上,即刻用GAS爐煮 。
望落牛腸其貌不揚,紅紅既蕃茄湯底,加幾舊蕃茄幾條韭菜,丁丁紅椒絲...小小呢啲最鍾意以貌取人既港女,硬係覺得得顏色靚靚既蔬菜吸引過條牛腸 。
湯底滾起,聞落味道又唔差喎,一陣膏香,唔....又流口水
一心諗住要滾好耐先喫得,店員提醒,滾一陣好喫,煮太耐,牛腸會失去肥膏既油香!!
哦,小小最聽話,即食!!

丁丁湯,一舊牛腸,一舊蕃茄,幾條韭菜一齊喫....嘩!好味呀!
蕃茄少酸開胃,韭菜清新,牛腸肥美甘香,雖然牛腸較韌(牛腸本身應該係咁....卦),但一軟一韌,一清一濃,口感同味覺都配合得天衣無縫 。


話咁快就喫哂啲牛腸同蔬菜,雖然牛腸份量唔多但夠,太多只會令人感覺肥膩,望而生厭,呢個份量真係剛剛好 。
咁快喫哂啲牛腸同菜,咁個湯底呢?剩底既湯底先係精華所在,一早點定既雜坎$38,就响呢個時候上場喇!!

倒哂啲飯落鍋,滾起打隻蛋,最後落蔥花,
白飯索哂湯同蕃茄牛腸精華,鮮甜,肥美,蛋花,油香,青蔥,正到不得了!!!
減月巴呢啲嘢,喫哂呢餐先再算喇......



埋單$517,唔平,但大滿足!!

沒有留言 :

發佈留言