2012年2月14日星期二

情人節

小小雖懶,借口多多少煮飯,但少煮不同無煮,只是普普通通炒炒菜蒸蒸肉,炒菜蒸肉如此簡單都放上部落格,怎夠小小曬命。
來,今晚情人節食材足夠曬命,立即寫BLOG。

老年前於批發大量入日式食材,3S的鮮甜帶子令小小一直掛念非常,可惜份量偏多,1KG二人獨食,真的吃到厭都未吃完,有如麥太的聖誔火雞一樣,由聖誔食到新年,新年到復活,復活到清明,清明到重陽,重陽到中秋,中秋再到聖誔,亦見火雞蹤跡,齋睇都覺厭 。

前日樂富之行,於日式超市手入一盒特價中$168的刺身用帶子,$168價錢合理,0.5KG,應該未生厭,下年情人節前會吃完,即買。

得盒帶子,齋喫帶子刺身,不夠曬不夠炫啊!
趁情人節,於百雞扮富有,買盒貴價$227.5雜錦刺身,返歸自煮白飯加糖加醋,將刺身連同帶子舖上飯面,兩碗刺身丼可以上枱 。

小小愛曬命,寫食譜(低能)煮法,但電飯煲一嘜米煮熟加糖加醋,這都算食譜嗎?所以今均情人節扮大廚無食諎喇!
真的要寫的話,如此囉

材料:刺身,白飯,醋,糖
做法:
1. 煮熟飯
2. 加糖加醋拌勻
3. 舖上刺身
4. 開動

第一啖,當然試於日式超市手入的帶子喇!!!!
唔......ER.....無味既!!!
有無攪錯,百雞刺身的帶子,比這盒$168帶子還有甜味,不甜不鮮無味道,回水呀!!!!
唉,又要想辦法,得閒用豉油,生抽,老抽,辣油....煎兩粒,兩粒....再兩粒,無謂再生食.....

唉,呢盒帶子,雖然得0.5KG,但可能明年情人節,打開冰箱仍在.......

是日曬命不成,但都要寫部落格作警惕,認住呢個牌子,不再上當!

沒有留言 :

發佈留言