2008年2月25日星期一

上山市 - かみのやま温泉

因為免費又有時間,去左上山市浸免費足湯。
由山形坐JR去上山市,要向かみのやま温泉駅落車,車程只不過10分鐘左右。
去浸足湯,切記帶抹腳毛巾,真係唔記得的話,向JR駅有間便利店,都有毛巾買。

根據資料顯示,總共有5個免費既足湯,但葉山溫泉足湯偏遠,小小只去左另外四個。



左至右 (①新湯の足湯,②上山城の足湯,③湯町の足湯,④前川橋の足湯,⑤葉山温泉の足湯)



前川橋の足湯:最近車站就呢足湯,近就近喇,但水溫唔夠熱,櫈比較矮,著褸好易浸左落水,唔著的話,浸浸下一陣寒風吹埋嚟都幾係野。


④前川橋の足湯

新湯の足湯:呢個先似樣嘛,水夠熱,位又闊又多,但位於民居中間,浸腳時不宜大聲談笑。


①新湯の足湯

湯町の足湯:呢個雖然細過新湯の足湯,但都大過前川橋の足湯,水都夠熱,同新湯の足湯差唔多,又夾向堆民居中間。


③湯町の足湯

試過既四個足湯中,最正就係上山城の足湯,若果無咩時間又想浸一次,小小推介俾啲啲力行上山,浸呢個足湯。
呢樹又大又多位,水夠熱,風景又靚,望到上山市,又望住上山城,最好就一路浸腳一路吹水,寫意到痺。


②上山城の足湯
上山市観光協会ホームページ

沒有留言 :

發佈留言