2008年2月14日星期四

乳頭溫泉鄉 - 蟹場溫泉




今次東北10日之旅,其中一個目的就係去乳頭溫泉鄉浸溫泉。
由仙台出發去田沢湖,坐JR約1小時20分 (3890YEN運貸,3560YEN指定席),
於田沢湖駅再轉巴士羽後バス (740YEN),大約45分鐘,咁就去到乳頭溫泉鄉。

最近乳頭溫泉巴士站有幾間溫泉,大釡,蟹場,孫六同妙乃湯,
今均我地第一間就試左蟹場溫泉。
入門口放低500YEN,就向溫泉進發。
內湯同外湯分左右兩邊,宜先去內湯,洗乾淨浸暖個人再出外湯。



內湯分男女,每邊有兩個 (岩風呂,木風呂),內湯一清一混濁,
較混濁的內湯底部有一絲絲好似蟹肉咁既物體浮浮下,極為冼腳,落水要非常小心
浸暖左個人,係時候向外湯出發。






著好哂衫褲,向外湯指示方向行,見到一排雪鞋放於門口位。
推開門,眼前只見一條雪道,好明顯要換雪鞋先出去。
換好雪鞋,經過一條約50米既雪道,雪道兩旁既積雪約1.5米高,再落幾級樓梯,一間屋仔出現於眼前,原來已經到外湯。

蟹場溫泉既外湯係混浴,間屋仔就係脫衣所,外湯就向正脫衣所旁邊。
脫衣所分男女,但入面無門無分隔,一路除衫可以望到外湯,外湯某啲位置可以望哂脫衣所。
外湯無沖身設備,所以建議浸完內湯先去外湯,向外湯除哂衫就出去用木盆裝啲溫泉水沖沖就跳入溫泉。

外湯介紹:外湯はややほぼ透明で、湯葉のような大きな湯の華が浮いていた。
若干の硫化水素臭を感じ、味は卵のような味
外湯泉水透明,宜用小毛巾遮一遮,雖然小毛巾遮得上遮唔到下,遮到前又擋唔到後,但正所謂聊勝於無嘛,係咁依都要。
不過望住樹境浸溫泉,仲一路落雪,真係疏肝到極,果然係有名既雪見溫泉。



蟹場温泉の概要
乳頭溫泉鄉 - 蟹場溫泉
乳頭溫泉鄉 - 孫六溫泉
乳頭溫泉鄉 - 妙乃湯

沒有留言 :

發佈留言