2012年1月8日星期日

手信試味 (下)

掉低咁耐先寫下集,差啲連咩味都唔記得。

先嚟,最好味既北海道限定薯條!!
小小明明去東北睇紅葉,點解會有北海道限定薯條出現?!
係呀,係無去北海道,但見到機場有得買咪買嚟喫囉
呢盒差不多八十幾九十雞港紙既薯條,入面有10小包,每包有幾條粗薯條。
粗粗咸咸脆脆,鍾意香口嘢一定覺得好味!必買手信第一位!!



唉...第二位係溝貨黑蒜醬油。點解叫溝貨黑蒜醬油,睇舊嘢喇,傷心嘢唔重覆講喇,越講越傷心呀!
成舊水一粒既黑蒜,姑寒小小就唔捨得買喇,呢枝499円既黑蒜醬油試吓喇,話哂用嚟分幾次煮餸抵過一次喫哂既蒜頭。

第三位當然係小小最愛既花生豆豆。
買咁多食唔食得哂?好明顯......喫唔哂喇,有包仲就嚟過期添喇,呢啲咪貪大食既後果囉,
買呀買,食呀食,買咗唔食會過期,買得太多食唔哂都係過期....總之就越食越肥,越肥越食...


又嚟呢啲咩賞物賞嘢....
繼之前既貎似月餅實質蘋果蛋糕,今次又買類似既嘢大宴親朋。
上次果個假月餅,餅皮真係好似月餅,今次唔似喇,因為係蛋糕皮;
因為親朋們一搣開包裝已經將呢件嘢分屍,,所以無好似上次咁,全程影相。



又嚟一包黑蒜嘢....見到青森呢隻字,見到個黑字就當黑蒜喇!!(日文係咪真係黑蒜小小唔識喎,唔好叉輪住小小)
又係香口嘢,但無北海道薯條咁誘人,基本上小小覺得利是薯片好似好味過佢囉。


最後有蘋果酒樽形既酒....到呢一刻小小都唔捨得開嚟試味,所以咩味都仲係一個謎。

沒有留言 :

發佈留言